torstai 26. kesäkuuta 2014

muotsikan esivalintatehtävät.

HAUSCHKA - RADAR

1. SUKUA

DSC00411c
P4030112c
P4030122c
P4030312c
P4030232c

2. TAVALLINEN TARINA

aTENDON2
bTENDON
caIMG
cbTENDON8
ccTENDON3

3. MUUTOS

särmiä 149
DSC09044_edited-1c
DSC09104_edited-1

Ihan vaan sen kunniaksi, että enää neljä yötä (?!) Lahden muotoiluinstituutin opiskelijavalintojen paljastamiseen - ja mun interrailin alkuun - aattelin jakaa nämä parin kuukauden takaiset, melko pikaisesti muodostetut aivopierut teille kaikille. Kuumottelee ihan kiitettävästi, katsotaan miten käy. Oon näillä näkymin Kööpenhaminassa tuona samaisena päivänä, joten täydellinen epätoivoon vaipuminen tuskin on mahdollista... :B Whatcha thinkin'?

HUIHAI T VILMA

2 kommenttia:

Saara kirjoitti...

toi 'sukua'-osio oli mainio!
mun lempparit on kuitenkin toi toka ja kolmanneks vika- niin kauniit!!!
oon vaan ihan pikkusen kade interrailista ja mulla on peukut pystyssä sun opiskelupaikan suhteen:--)
oon sanonu tän aikasemminki, mut: niin upee blogi! sun kuvat saa mut pakahtumaan onnesta ja kaipauksesta <3

vilmamliv kirjoitti...

kiitos paljon, oon itsekin ihan tyytyväinen kyl noihin vaikka lopputulos nyt aina vois olla vielä vähän viimeistellympi omaan silmään... :P hih huomenna lähtö, ootan innolla! kiva kuulla et tykkäilet :3:3:3