keskiviikko 26. joulukuuta 2012

let me blow your mind.


PRETTY LIGHTS - SO BRIGHT
tää on mun koti 161
joujou 014
tää on mun koti 008
tää on mun koti 234
tää on mun koti 092
joujou 125
tää on mun koti 226
joujou 139
2012-12-17 kirkkokeikka1
tää on mun koti 181
tää on mun koti 081
joujou 002
tää on mun koti 213
viljami 009tää on mun koti 172tää on mun koti 031
tää on mun koti 247
tää on mun koti 101
tää on mun koti 089

Niin juustoista kuin myös suklaista joulua tässä on tullut vietettyä. Onneksi näin sillä mulla on aina ollut vähän kränää ton perinteisen joulusapuskan kanssa. Olo on hullun sivistynyt kun lahjatkin olivat tarpeellisia kaikki ja tärkeintä joulussa tuntuu olevan se rauha. Oon tulossa vanhaksi näemmä, apuva. 
Huhuu enää neljä yötä ja suuntana Lappi roadtrip-meisingeissä. Vatsasta kutittaa.
This Christmas was a bit more classy and fine than last ones - different kinds of fine cheeses, chocolate, only practical presents and calm mood. Am I getting old or what is happening to me? Okay, I had a good time but still I miss those times when I went nuts because of Santa and the atmosphere was everything but cold-blooded. 
Oh my oh my there's only four nights and we'll be on the road to Lapland! Now I've got butterflies in my tummy.

joujou 098-001
HOODER NIKE DRESS MONKI NECKLACE AURINKO

P.S. KUKKUUUUUUUUUU PIIRUSTUSPÖYTÄ ON MAHTAVA / PEN TABLET IT THE BEST

2012-12-17 kirkkokeikka

P.P.S. 
OON NYKYÄÄN MYÖS IN DA TUMBLR VAIKKEN EES OSAA KÄYTTÄÄ SITÄ ETTÄ TSEKKAILKAAS TÄSTÄ! Vinkatkaa hei jos oon menossa ihan päin peppua.
NOW YOU GUYS CAN STALK ME AT TUMBLR, CLICK HERE IF INTERESTED. I really don't know how to use it so please tell me if I'm doing something doesn't look right :D




12 kommenttia:

lotta kirjoitti...

iha näppärää settiä mutta ei yhtä söpööö kuvaa munukasta ku mulla.
kateellinen piirtopöydästä ja bobmarleytakista, taidan mennä ikeaan ostamaan itelleni miytsin.
miuh

Anonyymi kirjoitti...

Toi mun toinen öyskyttely kuva on aika filosofinen t: mä

Anonyymi kirjoitti...

hassu kysymys, mutta missä kuljetat kameraasi kun oot jossakin? koulussa, kaupungilla yms?

vilmamliv kirjoitti...

lotta: joo no yritin vaan tehdä vaikutuksen........... mut piirtopöydällä mä kyl vedän setit himaan että mä oon se suomen rihanna hei jätkä hei. osta mullekin ♥
sä: ite oot filosofinen! ok on se aika diippi vaikka itse sanonkin.
anonyymi: reppu on paras yleensä ja kameralaukku tietysti aina sen suurempien kolhujen välttämiseksi :) paljon kulkee myös kaulassa jos on paljon kiinnostavaa kuvattavaa jatkuvasti ympärillä!

kimuli kirjoitti...

hei sulonen tyty, vippaa muutama mahti blogi! ei sillä ettei sun blogi olis paras;33

ruut kirjoitti...

helmee ku toi yks kuva mis on joku pelle bob marley housuis nii se näyttää ku se sanois ton mmm beer hehehehe hauskaa ps oon söpö ku nukun

Anonyymi kirjoitti...

ssiiiiis, millä ohjelmalla sä teit noi piirrokset noissa kahessa vikassa kuvassa

Reetta kirjoitti...

XD pojilla tsemppaus pitsan tilauksee :D:D HAJOON

vilmamliv kirjoitti...

kimuli: hmhm nyt pistit pahan tai niitä on niin paljon..... nooh laitan jotain mikä sykähdyttää itseäni tällä hetkellä erityisen suuresti:
http://vilmahang.blogspot.fi/
http://scrapbook.elizabethweinberg.com/
http://fannylatourlambert.blogspot.fi/
http://www.theroadishome.com/
osa kuvista noissa on sellaisia että sydämeen sattuu.
plus
http://notcommonpeople.blogspot.fi/
tuolta löytyy hurjasti lisää linkkejä :3
kiitos ja hei! :D
ruut: hekottelin samaa kans xd oot ihan ok
anonyymi: no ohjelmalla loppujen lopuks tuskin on väliä kunhan sillä voi piirtää muttasiis itsellä oli noissa kuvissa käytössä photostudio 5.5 :)
reetta: voi poikia voi koiria xdxdxd

Reetta kirjoitti...

+ toine pele on et bitch please I'm fabolous xd

ira kirjoitti...

jotenki ihania kuvia :--O ja toi sun banneri on varmaa hienoimpia mitä oon ikinä nähny, oikeesti wow
→http://raidallisiarusetteja.blogspot.fi/

vilmamliv kirjoitti...

reetta: xdxdxdxdxd
ira: voi kiitos, oon imarreltu hei :3:3