sunnuntai 23. joulukuuta 2012

i just want to wish you merry, merry christmas.


BOOKER T & THE MG'S - GREEN ONIONS

kansi

TAMMIKUU / JANUARY

tammikuu

HELMIKUU / FEBRUARY

helmikuu

MAALISKUU / MARCH

maaliskuu

HUHTIKUU / APRIL 

huhtikuu

TOUKOKUU / MAY

toukokuu

KESÄKUU / JUNE 

kesäkuu

HEINÄKUU / JULY 

heinäkuu

ELOKUU / AUGUST 

elokuu

SYYSKUU / SEPTEMBER 

syyskuu

LOKAKUU / OCTOBER 

lokakuu

MARRASKUU / NOVEMBER

marraskuu

JOULUKUU / DECEMBER

joulukuu

takakansi

UPEETA JA SEKSELIÄSTÄ JOULUA TYYPIT HEI !
MERRYMERRY CHRISTMAS FOR YOU FOLKS !

Untitled-TrueColor-02

P.S. Löytyikö erityisiä suosikkeja tai lempparikuukautta? / Did you find your favorite month already?



14 kommenttia:

.vilma. kirjoitti...

toogakuukausi ja lokakuu on mun lemppareita! enää muutama pv ja saan mun kalenterin käyttöön jee ;-)

vilmamliv kirjoitti...

toi tooga on kyl aikas mahtava tai ehkä mun mielestä laadukkaimman näkönen ja lokakuussa savukone on paras! huhuu elämme jännittäviä aikoja ;)

Linda kirjoitti...

hahaha huikeita :D

noora kirjoitti...

haha haluun tollasen kalenterin :D

Emilia kirjoitti...

HAHAH! ihan paras :D repesin puhelikuvalle ja uuh, koriskuva ;)

Elina kirjoitti...

APUA MITEN IHANA :DD ♥ nauroin ja hymyilin ja huokailin ku katoin näitä, niin super xd tämmönen joululahjaks olis aika jees! ehdoton lemppari heinäkuu ja lokakuu!

Sara kirjoitti...

mmh sex

itken verta ku mul ei oo tota

Sanni kirjoitti...

OOOOH siisti!!! mä kuvaan jyväskylän lyseolle tyttökalenteria mut se ei oo iha näin khuuul :--(

vilmamliv kirjoitti...

kiitos hurjan paljon teille kaikille, ootte mahtei ♥ kieltämättä oon kyllä aika ylpee tästä ;);) JA KALENTEREITA ON VIELÄ MYYNNISSÄ TULKAA HAKEMAAN !
ja kui helmi Sanni meijän koululla on myös tyttökalenteri erikseen ja luulin että ollaan ainoita mut ei sentäs :DD oon imarreltu, kiitos vielä :3

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa en ollukkaa viel nähny tätä ihan sairaan cool:D! ja toi sun kuvas kruunas kaiken xD

Anonyymi kirjoitti...

aijai, aivan pian mun seinä täyttyy näistä kuumiksista huraaa!

tuli vaan mieleen, että oliko noi koripallot tykin omaisuutta..... jos on niin voisin aloittaa uuden harrastuksen.
hehe namnam yökyök.

<3: sun vakkarikommentaattori mädimädä

vilmamliv kirjoitti...

anonyymi: haha kiitostakiitos, mun mielestä se toimii niin kirsikkana kakun päällä :D:D:
MÄDÄFÄGÄ: oih saan jo avata kalenterin ekan sivun wiiii! heh on ne juu voin tulla messiin kans. yök. nam. slurps. pjyk.

Anonyymi kirjoitti...

Very descriptive post, I loved that a lot. Will there be a part
2?
Here is my web-site ... neucopia review

Anonyymi kirjoitti...

herranjumalaaa ;_______;