maanantai 13. joulukuuta 2010

blame this on the girls.

Mika - Blame It On The Girls
 

Heips. Viimeistä kokeisiinlukua viedään, sitten pääsette nauttimaan varmaankin vähän monipuolisemmista jutuista. :-D Tänään oli jotenkin hullu päivä, kaikki oli ihan sekaisin. Koulussa nyt samaa rataa mitä aina, mutta sen jälkeen päätettin mennä Eevan kanssa metsästämään leffaseuraa (äiti voitti kuusi vapaalippua Täyshoito-nimiseen leffaan, jonka pääosassa on Audrey Tautou). Siinä menikin sitten puolisen tuntia silmä kovana seuraa tähyilemässä tuloksetta. Rynnättiin saliin sitten vähän myöhässä, ihanat eturivin niskantappopaikat. Kaunis filmi se oli, loppu vaan jäi mulle vähän hämäräksi... Ja ranskan kieli ah, oon niiin kateellinen ranskaa lukevalle pikkuveljelleni, ihme hurmuri siitä tulee. Ehkä lukiossa sitten. Mutta nyt synttärilahjojen pariin!

CD-levyt: Mia: Kala sekä Harry Potter Soundtrack yhteislahjana Vilmalta, Eevalta, Veeralta ja Ruutilta
suklaanaamio Lindalta ja Lacksumönjä (tärkee täällä esiteltäväks :--D) Saralta ja Matildalta
take-away-kahvikuppi Lindalta, just täydellinen mulle kun oon tämmönen kahvin suurkuluttaja
vasemmanpuolimmainen paita Marikalta ja oikealla toppi Hilmalta (jonka kävin jo aijemmin testaamassa H&Mssä, rakastuin)
korvaläpät (niin... ;-D) kuuluivat myös Vilman ja kumppaneiden yhteislahjaan
ylimmäinen kaulakoru Saralta ja Matildalta, uulalaa mikä ihanuus!
sydänriipus Marikalta, siihen kuuluu myös avain sydämeen :-)


ja tietenkin mun lempparit, kortit!
ylhäällä vasemmalla jättikortti Eevan ja Ruutin taiteluna, älkää kysykö mitään noista teksteistä :-D
oikealla Marikan kokoama kuvakollaasi, myös jättikokoinen, sisältää hyvin karua materiaalia
keskellä alimmainen kortti Lindalta, vasemmalla Saran ja Matildan kortti ja oikealla Hilman kortti
 
 
Suurjättikiitokset kaikille rakkaille ihanista lahjoista, puspus!
 Vilma 
 

7 kommenttia:

ruut kirjoitti...

ei mitääää mä tarjoon;) pusnus<3

vilmamliv kirjoitti...

xoxo <3

Anonyymi kirjoitti...

oon ihan kateellinen noista lahjoista :--D

vilmamliv kirjoitti...

haha :D:D mä oon kiitollinen:)

diana kang kirjoitti...

super cute! xx

Dylana Suarez kirjoitti...

Everything here is so wonderful!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

vilmamliv kirjoitti...

thank you Dylana and Diana, xoxo for you too!