perjantai 8. lokakuuta 2010

slow down your mind.

farkkupaita Levi's (äidin)
neule Primark
housut, kengät ja kassi H&M

Brandon Flowers - Jacksonville


Ihanaa nyt on kaikki kouluhommat takana ja pääsen vihdoin nauttimaan tetistä! Alkuviikon tein siis 24/7 yhteiskuntaopin elämänkaarityötä, jonka tein lautapelin muodossa. Voin esitellä sen joskus kun saan sen koululta, siitä tuli nimmittäin mun mielestä ainakin aika masterpiece. En tiä sitten mitä ope ajattelee mut oon ite tyytyväinen. Mut nyt hyihyi lopetan koulusta kirjottelun ja tetistä tekstiä kehiin!
Elikkä oon hommissa Tampereen Kaupunkilehti Torissa, jonka oon jo maininnutkin pariin otteeseen täällä. Ekana päivänä menin vaan sinne ihan tietämättömänä mitä mun pitäis siellä tehdä. Nyt oon sitten tehnyt gallupin, haastatteluja, pieniä juttuja, ruoka-arviota, uutistekstejä, valokuvausta ja muuta jännää... Oon ihan liekeissä siellä ku rakastan kirjoittaa juttuja ja kuvata. Viime lehdessä oli kolme pientä tekstiä made by minä!

 karvaliivi H&M
raitapaita äidin vanha
pöllökoru ja housut H&M

Vielä pari vaatekaappini uutuutta esittelyyn:

huppari Stockmann (Hullut Päivät :-D)
poncho H&M
lapaset Vero Moda (hups, molemmat oikeaan käteen...)

Nyt leipomaan med Hilma och Ruut.


xoxo Vilma
P.S. Ensviikolla LADY GAGA HARTWALL-AREENA!

Lady Gaga - Paper Gangsta

4 kommenttia:

Elina kirjoitti...

uuu noi sun äidin kaikki vanhat vaatteet on tosi siitei ;) muutenki ihana blogi

http://partiesdemavie.blogspot.com/

vilmamliv kirjoitti...

juu tykkään niistä itekkin paljon ;-) ja kiitos!

SSM kirjoitti...

Ihanat noi tumput, käviks vaihtamas ne? :)

http://ruusukerotta.blogspot.com

vilmamliv kirjoitti...

kiitti, en käyny kun ne oli valmistusvirheen takia kai alennettu puoleen hintaan :--D