perjantai 1. lokakuuta 2010

i can be a freak.


paita äidin vanha (käytti silloin kun mä olin 4-vuotias :-) )
farkut Mic Mac
medalionki Kalevala

Outkast - Roses


Oon ihan onnessani nyt, sillä mulla on enää yks koulupäivä jäljellä ja alkaa kahden viikon pituinen TET ja siitä suoraan viikon syyslomalle. Eli periaatteessa kolme viikkoo vapaata koulusta!! Oon siis menossa työskentelemään kahdeksi viikoksi Tori-lehteen, elikkä aikalailla mielekästä hommaa on luvassa, toimittajan urasta kun haaveilen... Kirjotan sieltä sitten kunnon raportit tännekkin päivän puuhista ja muusta. Otan myös kameran mukaan, jos sille tulisi käyttöä...

farkkupaita Levi's (äidin vanha)
nahkahousut H&M
kassi Monki
tossut H&M

Sitten vaatteisiin: Mulla on ihan hirvee villapaitakuume päällä! Se on oikeesti ihan sietämätön. Luin tossa pari tuntia sitten Trendiä keittiön pöydän ääressä, ihan normaalissa mukavassa asussa, eikä mikään ollut vialla. Kunnes tuli tää Eeva Kolun Sovituskoppi-teksti. Siinä puhuttiin pelkästään villapaidoista ja se oli ihan tuskaa mulle, en nimittäin omista yhtäkään ultramaksua neulosta. Tuli ihan yhtäkkiä sellanen armoton tärinä päälle, että on pakko saada villapaita nytheti. Lopulta keskittyminen häiriintyi niin pahasti että oli pakko mennä hakemaan iskän kaapilta jättiläismäinen palmikkoneule. Kun sain sen sitten päälleni, tuli heti ihanan autuas olo. Onkohan mulla joku ongelma vai onks tää vaan jotain syysväsymystä...?



Ja sitten vielä tähän loppuun Saran heittämä Beautiful Blogger Award-haaste. Eli kerron teille 7 asiaa itsestäni ja pitäis haastaa 7 kaunotarta mukaan hommaan, mutta haastan nyt ne joilla on oma blogi ja lukee tätä tekstiä paraikaa... Have fun!

1. Oon syntynyt 1. päivä joulukuuta, joten täytän vuosia aina viimeisenä kaveriporukasta, joka kyllä välillä vähän tympii...

2. Rakastan kaikkia vuodenaikoja, enkä oo koskaan kärsinyt minkäänlaisesta vuodenaikamasennuksesta. Se vaan on jotenkin mun veressä, että pysyn positiivisena ja pirteenä aina. (lukuunottamatta muutamia poikkeuksia) Tää piirre saattaa ottaa joitankin ihmisiä päähän, mutta en itse voi sille mitään.

3. Naksuttelen kokoajan sormiani (just äsken viimeksi), ja se on tosi häiritsevä tapa, josta haluaisin päästä eroon.

4. Tykkään tosi paljon liikumisesta, etenkin musiikin kanssa. Aina kun jossain soi joku loistava kappale, niin alan jammaamaan ittekseni. Se häiritsee välillä shoppailua...

5. Omistin pienenä vähintään 50 My Little Ponya.

6. Usein, jos ajattelen jotain hauskaa, alan hymyilemään ja ilmeilemään ihan huomaamattani. Siitä huomautellaan mulle usein.

7. Rakastan yli kaiken esiintymistä ja luovaa ilmaisua, ja tykkään olla huomion keskipisteenä. Huono puoli on se, että punastun ihan älyttömän helposti, vaikka mua ei jännittäisikään yhtään. Ja sitten on koko naama punaisena ja sitä ei voi estää eikä sitä voi poistaa ajatuksen voimalla. Tai en oo ainakaan vielä onnistunut, jääpuikkojen ajattelu ei auta.

Estelle ft. Kardinal Offishall - I Can Be a Freak

xx Vilma

P.S. Mikä tätä Bloggeria oikein vaivaa? En saa lisättyä itseäni muiden blogien lukijaksi ja kuvat tähän postaukseen piti lisätä Facebookin kautta...

Ei kommentteja: