torstai 16. syyskuuta 2010

fall is here.


Tuesday:
vihreä pitsipaita Mango
vaalea pitsipaita Vila/kirppis
legginsit Ginatricot
koru isöäidin perintöä





Wednesday:

paita H&M
hame Ginatricot (uutuus mun kaapissa!)
legginsit Ginatricot
 

Hellurei! Tää viikko on ollut jotenkin niin ihanan syksyinen: sadetta ja aurinkoa, kellertäviä ja punaisia lehtiä ja hiukan viileämpiä ilmoja. Mä vaan jotenkin rakastan syksyä. Tai etenkin syksyvaatteita! Äsken ulos lähtiessäni vetäisin päälle pikkuveljen keltaisen Rukka-sadetakin ja Hai-saappaat jalkaan, ja tuli kyllä niin mukava olo... Selailin myös tässä äsken nettikauppoja, sillä nyt mua todellakin himottais hankkia vaikka mitä. Ostoslistalta tällä hetkellä löytyy mm. jättiläismäinen villapaita, karvaliivi, kunnon talvitakki ja kaikkea muuta lämmintä, vaikka oonkin aikalailla kuumaveristä sorttia joka ei palele helposti. Oon myös innostunut villahousuista ja muista villaisista alaosista, ostinkin yhden neulehameen Ginatricotista, mutta palautin sen sillä halusin sittenkin jotain vielä värikkäämpää, ja kokokin oli väärä. Eilen käytiin etsimässä äitin kanssa Ideaparkista kaikenlaisia syksyvitimiä, mutta mitään ei valitettavasti tarttunut mukaan. Lisäksi käväisin tiistaina pikashoppauksella ihan vaan keskustassa, ja löysin kuin löysinkin mustavalkoprinttisen trikoohameen, jollaista olen jo pitkään etsinyt. Ja sen lisäksi pari paitaa tanssia varten. On vaan rentouttavaa päästä pitkästä aikaa shoppailemaan! Ihan kuin olisin ollut jossain herkkulakossa ja päässyt sitten pitkästä aikaa mässäämään.

Hei apua mä myöhästyn kohta reeneistä!!

xx Vilma

5 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Moi!

Onhan se kyllä aikaa kivaa päästä taas syksyllä ettimään uusia vetimiä:)Tuo vaniljasyndrooma on muuten ihan hyvä kirja, meijän piti lukea se äikässä ja tehä joku lukupäiväkirja hommeli..

Sonja
:D

vilmamliv kirjoitti...

niimpä! mä valitsin ton luetttavakseni ihan vaan kaverin suosittelemana, oon nimittäin niin hidas lukemaan että pitää vähän reenata... :--D

Nina kirjoitti...

Ihana asu! :)

vilmamliv kirjoitti...

kiitsokiitos, tykkään siitä itsekkin kieltämättä... ;-)

Sara kirjoitti...

Hahaa nää on jostai vuodelta 2010, mutta toi vihree pitsipaita ja nuden värinen paita on kivoi :3