sunnuntai 5. syyskuuta 2010

electric feel.


Huhhuh, vihdoinkin saan taas aikaan edes jonkunlaista postausta. Nyt kun koulu on kunnolla lähtenyt käyntiin, en oo erityisemmin ehtinyt kirjoitella ja kuvailla. Ja joka ikinen aamu mulla on ollut pieni tai vähän isompikin vaatekriisi. Yhtenä päivänä piti mennä kouluun isin hupparilla, kun inpiraatio oli mennyt jonnekkin piiloon. Mutta se sai itseasiassa yllättävän paljon kehuja. Kyseessä oli siis XXL-kokoinen harmaa Niken huppari. Ensviikolle vois suunnitella kaikki asut etukäteen... Ongelmana on kuitenkin se, että oon aikalailla fiilispukeutuja. Toivotaan nyt vaan, että kriisit alkaisivat vähentyä tässä kylmempien ilmojen lähestyessä.
Viikonloppu oli edellisen viikon vastakohta: ei vaateongelmia, rentoutumista hyvässä seurassa leffojen, kasvonaamioiden, jalkakylpyjen, leipomisen, ruuanlaiton ja herkuttelun kera. Nyt on sitten nähty Toy Story 3, Aavikon kukka, 500 days of Summer ja Karkausvuosi. I like! Lisäksi kävin myös Hip Hop Housen koetansseissa kisaryhmiin, ja ne menivät hienosti penkin alle. Mutta: Soitin sinne tänään, ja oon varasijalla joukkueeseen! Mitä ihmettä? Oon häkeltynyt. Tänään ois sitten tiedossa toisen koetanssit, tälläkertaa Razzmatazzille, peukut pystyyn vaan. Nyt meen kuvailemaan uutta huonettani, siitä ja sen rempasta tulossa tekstiä tuotapikaa.

<3 Vilma

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

mite oot saanu tollaset noi valojutut tohon kuvaan mikä on teidän olkkarista:o

vilmamliv kirjoitti...

no mun kamerassa on ainaki sellane "nopea yökuvaus"-toiminto jossa on kaks salamaa jotka ei tuu ihan peräkkäin ja sit ku kyseessä on liikkuva kohde nii tulee noi raidat (jos vaikka heiluttaa kameraa tai sit se kuvauskohde liikkuu). se niinku tunnistaa sen liikkeen ja tallentaa kaiken kuvaan. toivottavasti ymmärsit tosta mun selityksestä ees jtn... :D