lauantai 28. elokuuta 2010

let's do it.

Thursday:

pitsipaita Mango
 (alla toppi Ginatricot ja shortsit Mango)
sukkahousut Topshop
nilkkurit Spiritstore

 


Wednesday:


neule H&M
legginsit Ginatricot
pöllökoru H&M


Heipähei. Nyt on sitten saatu remontti oikein kunnolla käyntiin. Keskiviikkona siis aloitin siivoamalla vaatekaappini, kuten kuvissa varmaan näkyy, ja valikoimalla vanhoja kuvia seiniä varten. Lisäksi tyhjennettiin äitin kanssa vanha komero, ja iskä sitten loihti siitä mulle upean vaatehuoneen! (esittelen sitä enemmän sitten kun huonekkin valmistuu...) Sitten eilen ja toissapäivänä tyhjennettii mun ja velipojan huoneet, ja nyt ne on sitten niin tyhjät että puhekin kaikuu. Ja mistä tätä tavaraa oikein tulee?!  Löysin iha hirveesti kaikkea turhaa kaapeista, pitäisi varmaa myydä jotain pois... Ainakin mun vanhoja vaatteita on tulossa myyntiin tässä jokupäivä, ilmoittelen siitäkin sitten lisää ajankohdan lähestyessä. Oli kyllä ihanaa tossa torstaina keräillä pikkuveljen tuhansia legoja kaappien ja laatikoiden pohjilta. Mutta nyt sekin on tehty. Eilen iltamyöhään keskiyöhön saakkaa maalailtiin isukin kanssa listoja ja lattioita, nyt armoton maalinkäry on vallannut koko talon. Ja mulla ei oo omaa huonetta maanantaihin asti! Omg. Mutta toisaalta patjoilla nukkuminen ja leirielämän tuntu on ihan hauskaa vaihtelua. Oon nyt ihan rakastunut tohon mun uuteen vaatehuoneeseen, ja siellä vierähti tänäkin aamuna tunti jos toinenkin. Hyi että täällä on kylmä, meen pesemään kädet kuumalla vedellä ja äiti tua kuumaa thaimaalaista muonaa kohtapuoliin. Ja sitten hommat jatkuuu...


xx Vilma

3 kommenttia:

soliina kirjoitti...

tosi kivat noi sun sydänsukkikset! Itelläni on vain aina ongelmana, että onnistun rikkomaan kaikki sukkhousut siinä viikon sisällä..:/

Sara kirjoitti...

aaaaaaaaaaaaaaaaaa oon ettiny tollasiii sydänsukkiksiii ikuisuuden, ku joskus sellasii myytii lindexis mut ei enää:( sit kaikkialla on samantapasii mut niis on pallojaaaa:( mut hmm vois kattella tuolta topshopista: P

ruut kirjoitti...

varmaa mulle tuli hetkeks ikävä yläastetta mitä kettuu:D mut olihan meil loppujenlopuks sielläki sikakivaa aina välil ja vähä useemminki:) great memories