lauantai 14. elokuuta 2010

black and white-day.




Paita Pieces
farkut Leopard
laukku Rouenista
kengät Bershka
koruina lahjaksi saatu rippiristi, eiffel-torni-riipus lentokentältä,
ranteessa oxxon ja Snön lahjakorut, 
korvissa Ginatricotin suuret "kristallit"


Oooi tänään mä löysin aivan täydelliset syksy-/talvikengät! Tekonahkaiset nilkkurit Spiritstoresta, 49,90. Jag tycker! Katselin tossa jokupäivä niitä jo kaverin kanssa, mutta tänään palasin sinne äidin elikkä rahoittajani kera. Etsin tollasia jo viime vuonna, mutta silloin mulla ei vielä riittänyt rohkeus korkoihin. Nykyään oon jo ihan rakastunut korkokenkäilijä, vaikka omistan sellaisia vain muutaman parin. Toivotaan nyt että noi kestää pitkään, klassikkokengät kun ovat... Vois kohta mennä unille, perjantain perinteinen yödataus päättyköön tälläkertaa aikaiseen. 

Kauniita unia ja oman kullan tai jonkun muun ihanan kuvia!

Love ya! Vilma

P.S. Mä haluun niiin paljon kaikkia suolisia ihania pehmeitä talvisia vaatteita! Kiitos Topshop.

2 kommenttia:

Meri kirjoitti...

Kivasti kirjotettu teksti,ja kauniita kuvia. Nams mitkä popot:P

vilmamliv kirjoitti...

kiittoss :-D oon ihan rakastunu noihi<3