sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

too much food.


Päivän asu: äidin vanha raitapaita, ruusushortsit Bershka, hattu H&M, laukku myös äidin vanha ja kengät Converse.

Hellurei! Kaikenlaista kivaa on tapahtunut nyt loman ensimmäisellä viikolla, yritinkin sitä vähän kuvata edellisen postauksen kuvilla: elämäni ensimmäiset korkkarit, kavereiden kanssa oleilua, shoppailua, syömistä jnejne...


Eilen oli kyläkirppis, jossa myytiin pikkuveljen kanssa yhteensä viisi tuntia sateessa... Kokemus sekin! Saatiin kokoon ihan mukavasti taskurahaa tulevaa matkaa varten, ainakin ilmaan nähden. Ainiin, lähdetään siis perheen kanssa kymmenen päivän matkalle, kohteena Lontoo ja Pariisi! Nyt vaan rahaa säästämään. Oon niiin köyhä kun tullaan kotiin...


Voisin tehdä jotain hyödyllistä, kuten käydä lenkillä... Kattellaan.

Morjesta ja mukavaa viikonlopun loppua!

Love, Vilma

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

vitsiii mä mietin et haluisin tollasen hatun tollasen mikä ton nimi on, fedora? joo anyway mut en oo varma sopisko mulle: Dd

vilmamliv kirjoitti...

se on mun iskän panama(tai joku sellanen)-hattu hmstä ja mun mielestä se sopis sulle tosi hyvi!:D