torstai 17. kesäkuuta 2010

london here i come!

paita Ginatricot, shortsit Bizzbee ja kaulakoru H&M

Hihihihihihihihii kuka lähtee huomenna Lontooseen ja sieltä sitten Pariisiin?! Tässä pitäis aloitella pakkailuja, mutta oli ihan pakko tulla päivittelemään...

Oon ihan poikki, sillä katteltiin eilen Vilman, Ruutin ja Eevan kanssa KAIKKI Harry Potterit mitä on dvdllä... Yhteensä noin 15 tuntia, eikä yhtään nukkumista! Varoituksen sana, siinä tulee hulluksi. Oon ollut tänään kokopäivän ihan zombie.


Tässä vielä hiukan maistiaspaloja siitä, mikä odottaa mua huomenna...

kuvat photo-visible







Ja nyt pakkaamaan!

xx Vilma

2 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Oiii!

Ootko menos Lontoosen,vai?
Haluisin kans käydä siellä:D
Hyvää matkaa:D

Sonja

vilmamliv kirjoitti...

juu oon menossa, tai siis oon siellä nyt. ja kiitoos! :D