maanantai 14. kesäkuuta 2010

i'll try my best.

Nyt otan kesän tavoitteeksi, että teen joka viikolle aina kolme postausta tai enemmän. Tulisi enemmän juttua, ja ei olisi mulla niin pitkältä ajalta kirjoitettavaa... Toivotaan, että pysyn nyt tässä sunnitelmassa. En ole kyllä varma, onnistuuko tämä siellä matkoilla, mutta yritän parhaani! Nyt asiasta viidenteen...

Tajusin tuossa eilen, että pukeudun kaikkein rohkeimmin, jos olen menossa esim. lähikauppaan, ja vetäisen vain jotain päälleni. Hassua... Tässä lomalla näin on tapahtunut jo kahdesti, ja lisää tulee. Kun ei tarvitse ajatella, miltä näyttää muiden mielestä, luovuus puhkeaa kukkaan, ainakin mulla. Sunnuntaina tapahtui siis esimerkkitapaus kauppakäynnillä.

Okei, ei mitään aivot räjäyttävän erikoista, mutta jotenkin tuli vain erityinen olo noissa. Ehkä johtui myös siitä, ettei ollut juuri ollenkaan meikkiä naamassa... Joka tapauksessa farkkupaita ja legginsit ja kauluri Ginatricot, laukku H&M ja tossut Adidas.

Tänään kävin kampaajalla, ja samassa mallissa pysytään. Otsis vaan lyheni taas vähäsen, näen taas! Lisäksi on tullut oleiltua kavereiden kanssa ja sellasta... Ja jos saan rippilahjaksi sen järjestelmäkameran, se nimetään ystäväiseni pyynnöstä Ruutiksi. (piti tuostakin ilmoittaa teille)


Nyt pitäisi mennä tekemään kutsuja rippijuhliin hmm...

xoxo Vilma

3 kommenttia:

ruut kirjoitti...

uh sun kameralle tulee komee nimi <3 ja hauskaa lontoota ja pariisia :) en ehtiny tulla sanoo sulle hyvästejä tai en tienny voinko tulla ku et soittanu ja mun kännykkä ei vieläkään toiminu ja angst :( piti tääki selittää täällä : D hyvin tähdellistä mut joooo ikävä tuleeee :( <3

vilmamliv kirjoitti...

niimpä ja mä luulin et sä soitat mun iha sama :D ja ikävä on :(<3

ruut kirjoitti...

vilman räjäyttävä pukeutuminen vuonna 2010:D olisit vaa nähny tulevaanxdxdxd luen sun blogii läpi jeee ei oo tylsä sunnuntai-ilta ei