tiistai 18. toukokuuta 2010

baby, look at the camera.


Nyt tulee sekä ihania että kamalia asioita:

1. Tampere Fashion Stock Sales 4.-5.6. Finlaysonin alueella pe klo 11-19 ja la klo 10-18! Ja sieltä löytyy monia mun lemppareita, mm. Kookygems... Ja tuon tapahtuman jälkeen oon luultavasti köyhä taas. Mutta ihanaaleijonatihanaa! (ja tvstä tulee Suomi-Venäjä-jääkiekkoa, joten tässä kannustusta vähän leijonille!)

2. Mun bikinit ei tulekkaan vielä kesäkuun alussa, vaan saan ne käsiini vasta Lontoo-Pariisi matkamme jälkeen, elikkä siinä kuun lopulla. Nyt puuttuu siis bikinit koko kesäkuun! Voi kuolema. Mutta löysin kyllä H&Mstä yhden varabikiniehdokkaat, mutten ostanut niitä vielä.
Bikinit, jotka myöhästyvät
Ehdokas


3. Taas löytyi pikakatsauksella jotain ihanuuksia netistä, mutta huono puoli on se, etten jaksa tilata mitään.

Mekko H&M

                                                  
  Korut Accessorize



4. Olin ensimmäiostä kertaa koulussa siinä mustassa H&Mn haaremihaalarissani, ja muutama kehukin tuli. Aivan mahtavaa, kun on lämmintä, sillä nyt pukeutuminen on huomattavasti yksinkertaisempaa. (sopii mun kiireaamuille!)

Ihastuttavaa viikonjatkoa kaikille!

<3 Vilma

2 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Mojjjj!

Sulla on aivan älyttömän ihana HUONE!(selailin noita sun aijempia postauksia) Nuo kaulakoruut on aika ubeet, tossa/noissa kuvissa.^*^

Christa kirjoitti...

hihihi, teillä on saman rotune koira ku meillä!:D ihana =))!
Heij, sorge ku tuun kysyy sulta tällein mut mulla on vähä ollu ongelmia mun blogin noitten kuvien, kaa niin mite saat noi sun blogin kuvat noin isoiks :D? oon kuluttanu siihen iha kauheen kauvan aikaa, et oon ettiny et mistä saisin sen noin, mut en oo löytäny =( osaatko auttaaa?==))