lauantai 17. huhtikuuta 2010

little miss sunshine.


Heissan! Eipä oo tullu paljoa kirjoiteltuu tällä viikolla, on ollu niin paljon kaikkee tekemistä, mm. kirpparin valmistelua.

Sain tuossa viikon alussa siivottus kaappini melkein kaikesta turhasta... Aika paljon kaikkee löyty! Jotkut vaatteista on jo myyty, mutta kyllä kirppiksellekkin on säästynyt vaikka mitä. Vielä pitäis noi korut katsoa läpi.

Perjantaina mentiin juhlimaan kaverin synttäreitä megazonen ja muun kivan merkeissä. Ostin lahjaksi persikan värisen t-paidan, jossa komeilee tukaani, värikkään hiuskoristeen, pinkkivihreäkeltaiset aurinkolasit ja banaanin. Ja väsäsin tuossa kortinkin! Paikan päällä sitten herkuteltiin, kuten aina.


Tämä päivä onkin mennyt kirppikselle tulevien kangaskassien maalauksen merkeissä. 17 kappaletta tulossa ja yli puolet tehty! Maalailen niihin erilaisia tietokoneen näppäimistöön liittyviä kuvia, esim. hymiöitä ja kirjaimia. Työtä on hidastanut hiukan koneella oleilu...


Päivän asu:
Junk Food:in löysä t-paita, tummat farkut, monet helmet ranteissa ja toriltä lydetty pikkulaukku.

Jäljellä on vielä tavaroiden hinnoittelu, ja oon valmis. Tervetuloa siis kaikki ihmiset huomenna Keskustorille Peräkonttikirppikselle! Mun kamat löytyy pyöräpaikoilta.

Huono puoli on se, että mä en pääse myymään sinne kun vasta klo 12 jälkeen riparitapaamisen takia... Tapaamisen ajan veli ja isä huolehtii myyntipaikasta. Jännittävää...

Mutta nyt mä haäippäsen takaisin maalailujen pariin!

Love, Vilma

P.S. Hyvät naiset ja herrat, pyöräni!

1 kommentti:

Dani kirjoitti...

Mua alkoi kiinnostamaan, että millä maalilla sä maalasit noi kassit? (: